Mitt 2014

Hur har ditt 2014 varit?
Både uppgångar och nergångar, 2014 har lärt mig mycket. 

Kommer du lämna någonting kvar i 2014?
Gud ja, många människor kommer bli "kvarlämnade", speciellt en viss person som jag inte alls vill ha nånting att göra med under 2015. 


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, krogen var väl de största. Sen har jag kört massor med bil, skaffat en bil, dock inget körkort ännu.. Men de får komma under 2015. Sen skaffade jag mitt ett jobb, som timvikarie och de funkar hur bra som helst. Och, i slutet av året fick jag äntligen den hjälp jag behöver angående vad jag har för diagnos.


Vad spenderade du mest pengar på?
I början av året var de väl tatueringar.. Sen las väl resten av pengarna på räkningar.


Vad har varit den absolut bästa känslan under året?
Känslan efter en heldags jobb. Hur stolt man känner sig att man klarade en dag till.

Bästa köpet?
Egentligen ingenting, inte köpt något speciellt under 2014.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Ja de finns de väl alltid, men ingenting speciellt jag kan komma på just nu. 

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2014?
Kent - Svart snö

Kent - La Belle Epoque

Linnea Henriksson - Cecilia

Robin Schulz - Prayer in C 

Vance Joy - Riptide 

Ed Sheeran - I see fire 

Coldplay - A sky full of stars

Samir & Viktor - Sucess

Seinabo Sey - Younger

One Republic - Love runs out

Hedegaard - Happy home 

Aloe Blacc - Hello world 

Deorro - Five hours 

Tror du att år 2015 kommer blir bättre?
Absolut, med allt som börjar ta fart nu så tror och hoppas jag att 2015 kommer bli de bästa året på länge. 

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Att våga satsa mer, inte vara en sån jävla fegis och sluta bry sig om vad folk tycker, de är absolut ingen idé. Detta år ska jag satsa fullt ut på allt, punkt slut.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: