Faller

Jag sitter här med Lars winnerbäck just nu. Inte bokstavligt talat, men nästan.
 
Jag försöker bli kreativ, försöker skriva. Men mina känslor är så svåra att sätta ord på, "Summerade i en titel, oskyldigt dömd". 
Dessa ord förändrade hela min livssyn idag, hur man som person lever som död. Hur man liksom, inte kan leva till fullo pågrund av någon annans synder. Hur man aldrig någonsin kommer bli en egen person.
Men det är bara att kämpa vidare, att försöka komma ur denna onda cirkel som verkar funnits i genrationer.
De är sorligt, att man ska drabbas, så tidigt och inte förän nu inse de. 
Jag sitter i sängen och betraktar allting runt omkring, allt som rör sig, tar in musiken och det känns som jag befinner mig i musiken. Allt är annorlunda nu, allt handlar om att falla, och orka ta sig upp varje dag. 
Vad ska man göra? Annat än att gilla läget. Jag kan inte ändra på nånting, det är för långt bort. Äckligt beroende. Ständiga disskutioner och tjafs gör mig galen. 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: