Love is bigger then life

Jag har nu bott hos Mita och hennes familj i nästan 3 månader. Anledningen till de är för att vi då som sagt inte har någonstans att bo.
Men att bo här har funkat svinbra och jag trivs verkligen, och att bo inne i Gnesta igen har gjort så de har trillat in mer jobb än vanligt vilket är hur skönt som helst. 
Just nu har vi 5 valpar och 4 vuxna hundar hemma, och jag som alltid velat ha hund kunde inte vara lyckligare. Hundlivet passar mig perfekt, även om jag bara skulle ha 1 ifall jag bodde själv. 
 
På Fredag är det min 19-årsdag, då ska de bakas en fransk chockladtårta och så, sen på kvällen så drar jag mig mot Södertälje för att bli firad av Julia och hennes pojkvän Jimmy. Så de ska bli mysigt, vi lär ju dricka också! 
 
Sen finns de något som börjat växa fram, något som alltid funnits där, utan att jag vetat om det. Och jag hoppas de kan leda till något stort och bra. 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: